Csomag visszaküldés
a Packeta szolgáltatásával

Erre a célra kifejlesztett szolgáltatásunk a reklamálni kívánt termék visszaküldésének egy egyszerű módja, ami megkönnyíti a kommunikációt Ön és ügyfele között. Ezenkívül nem teszi ki ügyfelét a szállítási költségek terhének. Kedvező szolgáltatásunkat testreszabhatja velünk úgy, ahogy az az Ön webáruházának leginkább megfelel.

Reklamációs asszisztens

Az egyik módja annak, hogy a vásárló visszaküldje az árut a webáruháznak, az úgynevezett Reklamációs asszisztens szolgáltatás. Hogyan működik?

01

A vásárló a visszaküldeni kívánt árut megfelelően becsomagolja, és a csomagba behelyezi a webáruház által biztosított visszaküldési űrlapot.

02

A csomagot elviszi a Packeta Hungary bármely átvevőhelyére.

03

Az átvevőhely munkatársának megadja az adott webáruház egyedi 9 jegyű azonosító a csomag visszaküldéséhez.

04

Az átvevőhely munkatársa a kód alapján létrehoz egy címkét, és felragasztja a csomagra.

05

Futárunk felveszi a csomagot az átvevőhelyen, és visszaszállítja a webáruház részére.

Visszaküldési ártáblázat

  • A vásárló számára ingyenes

  • A vásárló igazolást kap a csomag visszaküldéséről

  • Szolgáltatásunk webáruházára szabható

  • Az azonosítót, a bejelentkezés után a Partnerfelületén találja (Felhasználói információk > Feladók ID kódjai), ez soha nem változik, minden vásárlója számára ugyanaz marad.

  • Csehország, Szlovákia és Magyarország: Vásárlója bármelyik Packeta Z-Pont átvevőhelyen leadhatja a visszaküldeni kívánt csomagot, csupán az Ön által megadott 9 jegyű ID kódot szükséges megadnia. A többiről mi gondoskodunk!

  • Egyéb országok: A többi ország esetében a csomagot a megadott visszaküldési címen kell feladni.

  • Vásárlója ne küldje a csomagot utánvéttel. Az ilyen küldemények visszautasításra kerülnek a visszaküldési címen. Illetve csak az általunk kiszállított csomagok esetében veheti igénybe reklamációs asszisztens szolgáltatásunkat.

  • A legtöbb országban a csomagok kézbesítéséhez külön szállítópartnert szükséges választani. Ezért kérjük előzetesen ellenőrizze, hogy a visszaküldési cím elfogadja-e a választott szállítópartner által küldött csomagokat. Ezt az információt az egyes visszaküldési címek részleteiben találja meg, közvetlenül a megadott cím vagy ikon alatt.

  • A szállítási címnek a weboldalunkon feltüntetett formátumban kell lennie.

  • Ne felejtse el megfelelően becsomagolni és felcímkézni a csomagot.

Hogyan juttathatja el a csomagok
visszaküldéséhez szükséges címkét a vásárlóknak?

Szüksége van segítségre?

A Visszacsomag vagy a Reklamációs asszisztens szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon a kapcsolattartójához vagy küldjön e-mailt értékesítési osztályunkra.

Értékesítési osztály

Csomagok visszaküldése

Telefon

+06 1 400 8806

E-mail

sales@packeta.hu