Reklamációs asszisztens
Az egyik módja annak, hogy a vásárló visszaküldje az árut a webáruháznak, az úgynevezett Reklamációs asszisztens szolgáltatás. Hogyan működik?
01
A vásárló a visszaküldeni kívánt árut megfelelően becsomagolja, és a csomagba behelyezi a webáruház által biztosított visszaküldési űrlapot.
02
A csomagot elviszi a Packeta Hungary bármely átvevőhelyére.
03
Az átvevőhely munkatársának megadja az adott webáruház egyedi 9 jegyű azonosító a csomag visszaküldéséhez.
04
Az átvevőhely munkatársa a kód alapján létrehoz egy címkét, és felragasztja a csomagra.
05
Futárunk felveszi a csomagot az átvevőhelyen, és visszaszállítja a webáruház részére.
Visszaküldési ártáblázat
Belgium
Bulgária
Csehország
Észtország
Franciaország
Horvátország
Hollandia
Olaszország
Litvánia
Lettország
Magyarország
Németország
Lengyelország
Portugália
Ausztria
Románia
Görögország
Szlovénia
Szlovákia
Spanyolország
Visszacsomag Magyarország
Ár
450 Ft-tól
Lehetőség van a reklamálni kívánt termék visszaküldésére, amennyiben a webáruháztól kapott ID azonosítóval visszahozza a csomagot az átvevőhelyeink egyikére
A vásárló számára ingyenes
A vásárló igazolást kap a csomag visszaküldéséről
Szolgáltatásunk webáruházára szabható
Hogyan juttathatja el a csomagok
visszaküldéséhez szükséges címkét a vásárlóknak?
Szüksége van segítségre?
A Visszacsomag vagy a Reklamációs asszisztens szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon a kapcsolattartójához vagy küldjön e-mailt értékesítési osztályunkra.