Csomag visszaküldés
a Packeta szolgáltatásával

Erre a célra kifejlesztett szolgáltatásunk a reklamálni kívánt termék visszaküldésének egy egyszerű módja, ami megkönnyíti a kommunikációt Ön és ügyfele között. Ezenkívül nem teszi ki ügyfelét a szállítási költségek terhének. Kedvező szolgáltatásunkat testreszabhatja velünk úgy, ahogy az az Ön webáruházának leginkább megfelel.

Reklamációs asszisztens

Az egyik módja annak, hogy a vásárló visszaküldje az árut a webáruháznak, az úgynevezett Reklamációs asszisztens szolgáltatás. Hogyan működik?

01

A vásárló a visszaküldeni kívánt árut megfelelően becsomagolja, és a csomagba behelyezi a webáruház által biztosított visszaküldési űrlapot.

02

A csomagot elviszi a Packeta Hungary bármely átvevőhelyére.

03

Az átvevőhely munkatársának megadja az adott webáruház egyedi 9 jegyű azonosító a csomag visszaküldéséhez.

04

Az átvevőhely munkatársa a kód alapján létrehoz egy címkét, és felragasztja a csomagra.

05

Futárunk felveszi a csomagot az átvevőhelyen, és visszaszállítja a webáruház részére.

Visszaküldési ártáblázat

  • A vásárló számára ingyenes

  • A vásárló igazolást kap a csomag visszaküldéséről

  • Szolgáltatásunk webáruházára szabható

Hogyan juttathatja el a csomagok
visszaküldéséhez szükséges címkét a vásárlóknak?

Szüksége van segítségre?

A Visszacsomag vagy a Reklamációs asszisztens szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon a kapcsolattartójához vagy küldjön e-mailt értékesítési osztályunkra.

Értékesítési osztály

Csomagok visszaküldése

Telefon

+06 1 400 8806

E-mail

sales@packeta.hu