Reklamáció

Mi a Packetánál az egyszerű megoldások hívei vagyuk – és ez a reklamáció benyújtására is vonatkozik. Csupán a lenti űrlapot kell kitöltenie! Mielőtt elkezdené a kitöltést, kérjük, olvassa el az alábbi információkat – a reklamáció gyorsabb feldolgozása érdekében.

Broken parcel

A panaszokat az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak alapján, az alábbi okok miatt lehet benyújtani:

01

A csomag feltételezett elvesztése

02

A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során

03

A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során

04

Csomagcsere

05

A szolgáltatás díjának helytelen számlázása

06

Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után

Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek

Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Kérjük, továbbítsa visszajelzését az elérhetőségeink egyikén keresztül.