Reklamáció
Mi a Packetánál az egyszerű megoldások hívei vagyuk – és ez a reklamáció benyújtására is vonatkozik. Csupán a lenti űrlapot kell kitöltenie! Mielőtt elkezdené a kitöltést, kérjük, olvassa el az alábbi információkat – a reklamáció gyorsabb feldolgozása érdekében.
/f/107914/464x348/98c1d77528/poskozena-zasilka.png)
A panaszokat az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak alapján, az alábbi okok miatt lehet benyújtani:
01
A csomag feltételezett elvesztése
02
A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során
03
A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során
04
Csomagcsere
05
A szolgáltatás díjának helytelen számlázása
06
Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után
Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek
Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Kérjük, továbbítsa visszajelzését az elérhetőségeink egyikén keresztül.