Tanácsra van szüksége?
Csomag nyomonkövetése
Nézze meg elérhetőségeink teljes listáját
Szívesen segítünk Önnek a csomagok feladásában, átvételében, vagy egy csomag reklamációjának benyújtásában, illetve segítünk megtalálni a kívánt átvevőhelyet is.
Kérdések és válaszok
Téma szűrése:
A csomag átvevőhelyre történő kézbesítése 1290 Ft-tól elérhető, házhozszállítás esetén pedig 2890 Ft-tól.
Az utánvét kezelése 400 Ft, amely a kézbesítés teljes árához számítódik hozzá. Az utánvét értékének bármilyen összeget meg tud adni, amelyet a címzett fog kifizetni. Az applikációban adja meg számlaszámát, amelyre a csomag címzett általi átvételétől számított 10 napon belül átutalásra kerül az utánvét összege.
A megadott érték alapján 4000 Ft feletti csomagért minden 2000 Ft után, 15 Ft kerül felszámításra.
Semmilyen. Az applikáció mindig a végleges árat mutatja Önnek, amelyet a csomag feladásának utolsó lépésénél fog jóváhagyni.
Igen. A fizetési igazolást rögtön az applikációban láthatja, de egyúttal a megadott e-mail címre elektronikus formában is kiküldésre kerül.
A standard csomag maximális súlya 5 kg, maximális mérete pedig 50x40x30 cm lehet. A csomag hosszúságának, szélességének és magasságának összege nem haladhatja meg a 120 cm-t. A csomag minimális mérete azonban nem lehet kisebb, mint 10×7×1 cm.
A nagyméretű csomagok maximális súlya 10 kg, egy oldal max. hossza 120 cm lehet. A csomag hosszúságának, szélességének és magasságának összege nem haladhatja meg a 150 cm-t.
Nem, hiszen a csomagok minimális engedélyeztett mérete 10×7×1 cm.
Amennyiben a csomag kisebb, nagyobb, vagy nehezebb a meghatározott paramétereknél, úgy az visszaküldésre kerül arra az átvevőhelyre, ahol feladta a csomagot, és Ön nem lesz jogosult a szállítási díj visszatérítésére. E-mailben és SMS-ben fogjuk ilyen esetben értesíteni, hogy mikor tudja átvenni csomagját.
Mindent, ami az előírt paramétereknek és kereskedelmi feltételeknek megfelel. Leggyakrabban például ruhákról, gyermekeknek szánt árukról, játékokról, könyvekről, tankönyvekről, apróbb elektronikai cikkekről (mobiltelefon, powerbank, notebook, GoPro kamera, drón, apróbb kiegészítők stb.), papír termékekről, médiákról (CD és DVD hordozón található játék, film, zene stb.), játékos kiegészítőkről, apróbb sport kiegészítőkről és hasonlókról van szó.
Nagy, súlyos csomagokat (bútor, gumiabroncs, hűtőszekrény, TV stb.), folyadékokat (mosószer, tisztítószer, alkohol, lekvár stb.), nagyon törékeny és érzékeny árukat (porcelán, üveg, kristály, diagnosztikai berendezések stb.), veszélyes vagy illegális áruk (drog, robbanószer, tűzveszélyes anyagok stb.).
A szállításból kizárt termékek teljes listáját az Általános Szerződési Feltételeinkben találja meg.
Igen.
A csomagok 98 %-a már másnap megérkezik. A kiszállítási időt illetően garanciát nem vállalunk, de mindent megteszünk azért, hogy csomagját a lehető legrövidebb időn belül kézbesítsük.
Jelenleg Magyarországon kívül, Szlovákiába és Csehországba és Romániába lehetséges a csomagküldés.
Átvevőhelyeink listáját a oldalon találhatja meg. A szűrési feltételeknél elég, ha kipipálja a feladóhely lehetőséget, és megkeresi az Önhöz legközelebb találhatót. Átvevőhelyeink 97%-a egyúttal feladóhelyként is működik.
Igen. Amint megadja az átvevőhelyen a csomaghoz tartozó a jelszót és megtörténik a csomag fizikai átvétele (a csomag állapota az applikációban megváltozik) és egyúttal a megadott e-mail címre elektronikus formában kiküldésre kerül a csomag átvételének igazolása is.
Semmi gond. Amennyiben a csomag feladását már kifizette, de nem fizikailag nem adja fel a csomagot, úgy az 5 nap után automatikusan törlésre kerül. A kifizetett összeg ezután visszatérítésre kerül az Ön számlájára (általában 2 munkanapon belül).
Nem.
A #CsomagokEgymásKözött szolgáltatás alapelve az, hogy a feladás szinte összes művelete az átvevőhelyen kívül történik. Ennek köszönhető, hogy nincs sorban állás egy átvevőhelyeken.
Letöltött Packeta applikációra és bankkártyára.
Az AppStore-ból, vagy a Google Play-ből.
Nem, az applikáció csak a feladónak szükséges. Azonban, ha a címzettnek is telepítve van az applikáció, sokkal több információt tudhat meg a csomagról.
Ezek az információk nagyon fontos kommunikációs és azonosítási csatornát képeznek. Az e-mailre kerül Önnek kiküldésre minden dokumentum (a csomag átvételéről, kifizetéséről stb.). A telefonszám pedig a fiók mobilapplikációval történő párosításához szolgál.
Nem, a csomag applikációba történő rögzítéséhez szükséges az internetes csatlakozás. Lényegtelen azonban, hogy mobilinternetről, vagy Wi-Fi csatlakozásról van-e szó.
Sajnos más fizetési mód (bankszámlára történő átutalás, az átvevőhelyen készpénzzel vagy kártyával történő fizetés) nem lehetséges.
Természetesen. Ezt a szolgáltatást a Packeta és a ČSOB bank biztosítja. Adatai így anonim módon teljesen védettek.
A csomag feltételezett elvesztése
A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során
A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során
Csomagcsere
A szolgáltatás díjának helytelen számlázása
Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után
Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek
Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Kérjük, továbbítsa visszajelzését az elérhetőségeink egyikén keresztül.
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatos a reklamációs űrlapon keresztül.
Az átvevő- és feladóhelyek csupán szerződéses partnereink. Az IT-rendszer, amellyel dolgoznak, nem teszi lehetővé reklamációk fogadását. Ez azért van, hogy szinte az összes művelet az átvevő- és feladóhelyen kívül történjen, és ne kelljen fölöslegesen sorban állni.
Nem, pont ellenkezőleg. Amennyiben olyan csomagot venne át, amely sérült, szétszakadt, elértéktelenedett, majd ezután szeretné érvényesíteni a reklamációt, sajnos nem áll módunkban azt jóváhagyni, mivel semmivel sem bizonyítható, hogy a sérülés a szállítás során történt. A címzett ezért köteles az átvétel során a csomagot megvizsgálni, és amennyiben a csomagolása sérült, visszaadhatja azt az átvevőhely személyzetének, amely aztán a csomagot visszajuttatja nekünk.
Abban az esetben, ha a csomag tartalma sérült, de a csomagoláson nem látható sérülés nyoma. Ez azt jelenti, hogy a termék nem volt megfelelően becsomagolva.
Minden csomagnak úgy kell becsomagolva lennie, hogy a csomag tartalma és kitöltése megfelelő védelmet nyújtson a szállított terméknek. Itt találhat leírást arról, hogyan kell a terméket megfelelően becsomagolni. A szállítás során a csomagra több nyomás is hathat (pl. egy teljesen megpakolt autóban egy rosszabb közúton), amelyet legjobban ahhoz tudnánk hasonlítani, ha a csomagot 1 méter magasságból leejtenénk. A csomagolásnak és a kitöltésnek ezért a terméket ilyen esetekben is védenie kell.
A címzett által az átvevőhelyen történő átvétel pillanatáig a csomag tulajdonosa a feladó. Ez azt jelenti, hogy az esetek többségében a reklamációt a feladó fogja benyújtani. Reklamációs űrlapunk elérhető a feladó és a címzett számára is. Amennyiben nem biztos benne, hogy kinek kellene a reklamációt benyújtani, úgy írjon nekünk a következő e-mail címre: reklamacio@packeta.hu.
30 nap a kérvény fogadásának visszaigazolásától.
Amint a webáruház (feladó) átadja nekünk a terméket, mi azonnal e-mailt küldünk Önnek a nyomonkövetési számmal. Ennek köszönhetően nyomon követheti, hogy csomagja. Miután átadtuk a csomagot az Ön által választott átvevőhelynek, SMS-t és e-mail-t küldünk az átvételhez szükséges jelszóval. Attól a pillanattól kezdve 7 napon keresztül átveheti a csomagját.
Az átvevőhelyen csupán meg kell adnia a jelszavát és már át is veheti a csomagját. Bárkit elküldhet érte – nincs szükség a személyi igazolvány felmutatására (kivéve ha a webáruház ezt kifejezetten kéri), elég ha rendelkezik a jelszóval.
Ha a csomag utánvétes, az utánvét összegét kiegyenlítheti készpénzben vagy bankkártyával is, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de szeretne értintésmentesen, bankkártyával fizetni, jelezze ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy ún. fizetési linket külön Önnek az okostelefonjára. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudja fizetni az összeget. Ha az adott héten nem ér rá, ne aggódjon: vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon és mi ingyenesen meghosszabítjuk a csomag tárolási idejét 21 napra.
Minden átvevőhelyünkkel napi kapcsolatban vagyunk. Ha az átvevőhely, ahová az Ön csomagja érkezett zárva van, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy módosítsuk egy másik átvevőhelyünkre, ami nyitva tart. Ezután kiszállítjuk a módosított helyre, amiről újabb sms és e-mail értesítést kap a jelszóval. Onnantól már át tudja venni csomagját az új átvevőhelyen.
Átvevőhelyeinkkel folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, így azok nyitvatartással kapcsolatos információit igyekszünk naprakészen tartani. Ezek publikusan elérhetők weboldalunkon. A változásokat szintén azonnal lekövetjük adatbázisunkban, így a webáruházak felé és a weboldalunkon is mindig az aktuálisan nyitva lévő átvevőhelyek és azok adatai kerülnek átadásra. Ez vonatkozik nemcsak a magyarországi átvevőhelyekre, hanem cégcsoportunk összes országára. A nyitott átvevőhelyek listáját itt találja meg.
Az utánvéttel rendelt csomagokat a magyarországi átvevőhelyeken készpénzzel és bankkártyával is ki tudja fizetni. Ha az átvevőhelyen nem áll rendelkezésre kártya-terminál, de szeretne értintésmentesen, bankkártyával fizetni, csak jelezze ezt az átadónak, aki egy ún. fizetési linket küld Önnek az okostelefonjára. Ezt a linket lekattintva, ott helyben ki tudja fizetni az összeget.
Amennyiben, Z-BOXba rendel csomagot, úgy az applikációban tudja rendezni az utánvét összegét online fizetési felületen.Az utánvéttel rendelt csomagokat a magyarországi átvevőhelyeken készpénzzel és bankkártyával is ki tudja fizetni.
Ha Ön nem tudja átvenni, akkor megbízhat mást is az átvétellel. Ehhez, csak a kiadáshoz szükséges jelszót kell átadnia a megbízott személynek. Ha a fentebb említett mód nem megoldható, akkor az Ön kérésére átirányítjuk csomagját a közelében található átvevőhelyünkre. A harmadik mód: meghosszabbíthatjuk a csomag tárolási idejét az átvevőhelyen. Amennyiben csak rövid időre utazott el, akkor ez az opció a javasolt.
Elsőként a bezárt átvevőhely közelében található átvevőhelyek valamelyikére próbáljuk meg módosítani csomagját. Amennyiben ez nem megfelelő Önnek és mindenképpen szeretné házhoz kérni, akkor írjon nekünk az info@packeta.hu e-mail címre, és a házhozszállítási díj különbözetének megfizetése mellett kivételes esetekben át tudjuk irányítani csomagját az Ön címére.
A jelenlegi beállítás alapján a csomagját egyeztetés után átirányítjuk az Önnek nem megfelelő átvevőhelyről a legközelebbi nyitva tartó átvevőhelyünkre. Csomagja a megfelelő átvevőhelyre történő megérkezésekor SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk Önnek. Onnantól kezdve a kapott jelszóval tudja átvenni csomagját.
Igen, amennyiben nyitva van az átvevőhely és nem veszi át a csomagot, visszaküldjük a feladónak. Amennyiben nem utánvétes, hanem előre kifizetett csomagról van szó, kérjük lépjen kapcsolatba a webáruházzal az esetleges visszatérítés miatt.
Csomagja tárolási idejének meghosszabbítása érdekében írjon a következő e-mail címünkre: info@packeta.hu vagy hivjon minket az ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejében (hétfő, kedd, szerda, péntek: 08:00 – 18:00, csütörtök: 08:00 – 20:00) a +36 1 400 88 06 telefonszámon.
Weboldalunkon, a csomag nyomonkövetése mezőbe írja be a csomag azonosításra szolgáló Z számot.
SMS-ben és e-mail-ben is kap róla tájékoztatást, valamint az átvételhez szükséges jelszót.
Amennyiben a webáruház minket jelöl meg a csomagok visszaküldésére is (a webáruház weboldalán tud erről tájékozódni), úgy a webáruház által megadott 9 jegyű ID kód feltűntetésével a csomagon, bármelyik Csomagköldő.hu átvevőhelyen leadhatja a visszaküldeni kívánt csomagját.
Igen, visszaküldésnél ugyanúgy kell eljárni, mint csomagfeladásnál. Arra ügyeljen a csomagcímke felragasztásakor, hogy a vonalkódot (és az adatokat) ne ragassza le semmivel, mert a vonalkódolvasók nem tudják beolvasni a kódot. Illetve egyes ragasztók oldhatják a nyomtató tintát.
Erre is van megoldásunk, a címzettnek még ott sem kell készpénzben kifizetnie az utánvét díjat, ahol nincs bankkártya terminál. Ilyen esetben a címzettnek küldünk e-mailben és SMS-ben egy linket, amelyre rákattintva egy online fizetési oldalra kerül, ahol kifizetheti az utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Vagy a csomag átadásánál, a jelszó megadásakor, Ön egy gomb megnyomásával generálhat a partner felületen egy SMS üzenetet a címzett részére, amely a fent említett linket tartalmazza. A tranzakció eredménye azonnal látható a rendszerben.
Igen, amennyiben a csomagokat átirányítják a nyitva tartó, illetve kevésbé leterhelt átvevőhelyekre, a csomag fogadásáért jóváírjuk a jutalékot. Ha a csomagokat nem irányítják át a a rendszerben, “Úton van” állapotban maradnak. Ez esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Sajnáljuk, a telefonhívások száma miatt sajnos előfordulhat, hogy a kapcsolattartója nem elérhető. Ez esetben kérjük próbálja meg pár perccel később újra hívni, vagy írjon neki egy e-mailt, és ő felveszi Önnel a kapcsolatot amilyen hamar csak lehet.
Amennyiben Ön küldi ki az SMS-t az online fizetési linkkel, akkor jogosult az utánvét kezelésért járó jutalékra.
Igen, azonban Ön és ügyfelei biztonsága érdekében ajánljuk, hogy javasolja a bankkártyával vagy az online fizetési linken keresztül lebonyolított tranzakciókat.
Azonnal telepítésre sajnos nincs lehetőség, azonban ha szeretne bankkártya terminált, keresse a kapcsolattartóját. A készpénzes fizetés helyett addig is az online fizetési megoldásunk használatát javasoljuk.
Kérem vegye fel a kapcsolatot a technikai osztályunkkal a +36 1 400 8806 telefonszámon. Kollégáink elérhetőek minden munkanapon 08:00 és 17:00 óra között.
Nagyon örülünk az érdeklődésének! Ezen a linken megtalál minden szükséges információt a folyamatról.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@packeta.hu e-mail címen, vagy az alábbi telefonszámon: +36 1 400 88 06. Nyitvatartási idő: hétfő, kedd, szerda, péntek: 08:00 – 18:00, csütörtök: 08:00 – 20:00, Az átvevőhelyén található csomagokat át kell adnia egy szállítónak. Készítse össze a gyüjtőcsomagot, és a sofőr majd aláírja a szállítólevelet.
Partnereinket folyamatosan informáljuk a blogunkon, a facebook oldalunkon, hírleveleinkben, valamint a partnerfelületen.
Különböző csomagszállítási módokat jelölő rövidítések. HD:házhozszállítás; PP:csomagpontok; Z-Pont: a Packeta Group átvevőhelyei; Z-BOX: a Packeta Group csomagautomatái.
Minden csomaghoz kell nyomtatni címkét az ÁSZF 2.számú melléklete (Csomag felcímkézés szabályai) alapján.
6728 Szeged, Dorozsmai út 17-19. A cím a Google térképen: https://goo.gl/maps/aQJvsQCG3Aucbw158 pontos koordináták: 46°16'00.1"N 20°06'36.4"E . Dorozsmai út MOL benzinkúttal szemben található üzleti területen a Dr. kanapé szomszédságában. Csomagfeladás webáruházaknak: munkanapokon 15:00–18:00 óra között.
4031 Debrecen, István út 151. szalatti ipari park területén található, az Ételbárnál balra fordulva, a D-Trapéz mellett. A cím a Google térképen: https://goo.gl/maps/CJLbGZhfduMRizhs9 A pontos koordináták: 47°30'39.2"N 21°36'05.2"E Debrecen. Csomagfeladás webáruházaknak: munkanapokon 15:00–18:00 óra között.
1044 Budapest, Ezred utca 1-3 B2/11
Csomagfeladás, átvétel a recepción: munkanapokon 8:00-16:00. Csomagfeladás webáruházaknak a depóban, munkanapokon: 10:00–18:30 között.
9027 Győr, Hűtőház u. 25. Csomagfeladás munkanapokon 15:00–18:00 között.
8200 Veszprém, Kistó u. 17. Csomagfeladás munkanapokon 15:00–18:00 között.
7622 Pécs, Siklósi út 3.
Csomagfeladás munkanapokon 15:00–18:00 között.5000 Szolnok, Százados utca 6 szám alatt található, az utánfutó kölcsönző melletti új raktár épületben.
Csomagfeladás munkanapokon 15:00–18:00 között.3300 Eger, Felvégi út 107.
Csomagfeladás munkanapokon 15:00–18:00 között.Az utánvétes csomagokat az átvevőhelyeken a címzettek készpénzzel és bankkártyával is ki tudják fizetni. Bankkártyával terminálon keresztül tud fizetni a címzett, ugyanúgy, ahogyan más üzletekben is. Viszont a címzettnek nem kell készpénzben kifizetnie az utánvét összegét még ott sem, ahol nincs bankkártya terminál. Ilyen esetben az átvevőhely alkalmazottja egy linket küld e-mailben és SMS-ben a címzettnek, amelyre kattintva, átkerül egy online fizetési oldalra, ahol kifizetheti az utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Így sem az átvevőhely alkalmazottjának, sem pedig a címzettnek nem kell készpénzzel érintkeznie. A csomag átadásánál, jelszó megadásakor, az átvevőhely alkalmazottja egy gomb megnyomásával generálhat a partner felületen egy SMS üzenetet a címzettnek, amely a fent említett linket tartalmazza. A tranzakció eredménye azonnal látható a rendszerben.
Természetesen a feladó határozza meg a beszedendő utánvét összegét.
A feladónak kell átváltania az összeget az aktuális árfolyam alapján. A Magyar Nemzeti Bank legfrissebb hivatalos devizaárfolyamait itt érheti el: https://www.mnb.hu/arfolyamok.
A legtöbb esetben nincs korlátozás a csomagok alakjával kapcsolatban, néhány futárszolgálatot kivéve. Ezekről a kivételekről részletesebben a Teljes árajánlatban tájékozódhat.
Igen, kap értesítést, emailben és sms-ben is.
Azt kell megadni, amit a címkén szeretne látni. Általában cégnév vagy a webshop neve szerepel ebben a mezőben.
Minden általunk beszedett utánvétet a megadott számlaszámra utalunk el, heti 1 alkalommal. Az ÁSZF 3.számú melléklete (bankkártyás fizetési feltételek) alatt talál további információkat.
Minden általunk beszedett utánvétet a megadott számlaszámra utalunk el, heti 1 alkalommal. ÁSZF 3.számú melléklete (bankkártyás fizetési feltételek) szerint. Az utánvét kezelés díját pedig a Teljes Árajánlatunk tartalmazza, országonként és szállítónként lebontva. A beszedendő utánvét összeget Ön határozza meg attól függően, hogy az utánvét kezelés költségét rá akarja-e terhelni a vásárlóra vagy sem. Ha nem akarja ráterhelni, akkor a beszedendő utánvét összeg a termék árával lesz egyenlő. Ha rá akarja terhelni a vásárlóra az utánvétkezelés költségét, akkor a beszedendő összeg a termék ára + az utánvét költsége lesz.
Igen, van. Függ a választott szolgáltatótól és a megadott csomag értéktől. További részletekért tekintse meg a Teljes árajánlatunkat.
A díjakról előzetesen kell tájékozódnia és ez alapján kell szolgáltatót választani. Részleteket a Teljes árajánlatunkban talál.
Rendelési szám = a csomag megjelölése az Ön webáruházában. Amennyiben nincs automatikus rendelési szám generálása webáruházának, úgy Ön adja meg. Egy rendelési számot azonban csak egyszer lehet felhasználni. Nem utólag generálja a rendszer, hanem csomagfeladás előtt kell megadni.
A biztosítás a csomagfeladás elválaszthatatlan része. Olyan kiegészítő szolgáltatás, amellyel a csomag veszteség, lopás, vagy sérülés esetén biztosításra kerül a benyújtásának időpontjában megadott értékig. A feltüntetett érték nem haladhatja meg a csomag tartalmának tényleges árát. További részletekért tekintse meg a Teljes Árajánlatunkat.
A számlamelléklet elérhető minden ügyfél partnerfelületén, a Számlák menüpontban. Itt részletezve megtalálja a költségket.
Elképzelhető, hogy csomagja túlsúlyos volt, esetleg feláras szolgáltatást vett igénybe. Részletekről tájékozódjon ÁSZF-ünk Teljes árajánlat mellékletében.
A csomagok szállítási ideje eltérő a szállítás módjától és a célországtól függően. A várható szállítási időről adunk tájékoztatást minden egyes ország esetében, azonban ezek csak tájékoztató jellegű információk. (D = a felvétel napja; D+1: felvétel napja + 1 nap (másnap); D+2: felvétel napja + 2 nap, stb…)
Regisztrációja jóváhagyásra kell hogy kerüljön, ezzel kapcsolatban kollegánk keresni fogja Önt. A regisztráció jóváhagyása legkésőbb 3 munkanapon belül kell, hogy megtörténjen, ám az esetek döntő többségében ez csupán egy munkanap.
Webáruházak számára kialakított szolgáltatás, melynek használatával, a reklamációs csomagokat egy 9 jegyű ID segítségével a címzett visszaküldheti a webáruháznak, bármely átvevőhelyünkön leadva. További információ itt.
Romániában is működik az átvevőhelyes visszaküldés, amennyiben az átvevőhelyen lehet csomagot átvenni és feladni is. Viszont lassabban ér vissza a csomag, mint oda. Csak és kizárólag akkor fogadnak el az átvevőhelyek visszacsomagot, ha van rajta címke a visszaküldéshez, ugyanis a romániai átvevőhelyeken nem tudnak címkét nyomtatni. Amennyiben ez nem felel meg az ügyfélnek, visszaküldheti a csomagot egy tetszés szerint választott romániai szállítóval a román depóba (Bukarestbe). Az első opció ingyenes az ügyfélnek, viszont az utóbbi nem.
Néhány futárszolgálat a csomagok súlyának megadásánál a térfogatsúly súlyértéket használja. Kiszámításáról részletesebb információt Teljes Árajánlatunkban talál.
Érintett országok: USA, Görögország, Olaszország, Spanyolország
Nem találta meg a választ a kérdésére?
Hívjon minket
+36 1 400 8806
Nyitvatartási idő:
hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-18:00
csütörtök 8:00-20:00
Írjon az info@packeta.hu-ra
Nyitvatartási idő:
hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-18:00
csütörtök 8:00-20:00
Töltse ki reklamációs űrlapunkat
Reklamáció esetén töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, függetlenül attól, hogy Ön a küldemény címzettje vagy feladója.
Hívjon minket
+36 1 400 8806
Nyitvatartási idő:
hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-18:00
csütörtök 8:00-20:00
Írjon az info@packeta.hu-ra
Nyitvatartási idő:
hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-18:00
csütörtök 8:00-20:00
Töltse ki reklamációs űrlapunkat
Reklamáció esetén töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, függetlenül attól, hogy Ön a küldemény címzettje vagy feladója.