Pozíció leírása
A Packeta Group az e-kereskedelmi magas színvonalú szolgáltatások egyik vezető képviselője Közép-, Kelet- és Nyugat-Európában. Magyarországi cégük, a Packeta Hungary Kft. csapatának új tagját keressük sokrétű és változatos feladatokra, hogy együtt hívhassuk életre a Packeta vízióját.
Vállalatunk budapesti irodájába további növekedésünk elősegítése céljából Sérült csomagkezelési ügyintéző munkatársat keresünk.
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- aktív kapcsolattartás a raktárral: elveszett, megsérült csomagok kezelése, átcsomagolása, felkutatása
- napi kapcsolattartás az átvevőhely hálózatunkkal: csomagmozgások, leltárok egyeztetése, visszáruk beküldésével kapcsolatban írásban és telefonon egyaránt.
- webáruházainktól, csomagok címzettjeitől érkező e-mail-ek megválaszolása, csomagkeresés során folyamatos kapcsolattartás angol nyelven a külföldi kollégákkal
- címzettek által visszaküldött reklamált csomagok adminisztrálása, címkézése
Te vagy, akit keresünk, ha:
- szereted a pörgős feladatokat, de a számítógép előtt megpihenve is lelkesen folytatod tovább a munkát
- nem riadsz meg a kihívást jelentő, problémát megoldó feladatoktól
- legalább középfokon kommunikálsz angolul szóban és írásban egyaránt
- magabiztosan használod az MS Office programokat
- határozott vagy, empatikus és kiválóan kommunikálsz
- jó problémamegoldó képességgel rendelkezel
- legalább középfokú végzettséged van
- egyszerre logikus és kreatív a gondolkodásmódod
- jól kezeled a stresszt és jól tűröd a monotonitást
- van igényed a folyamatos fejlődésre
Ha velünk dolgozol, az alábbiakra számíthatsz tőlünk:
- bérezés bruttó 360.000 - 380.000 Ft között megállapodás szerint
- próbaidő után bruttó 90.000 Ft bónusz lehetőség, próbaidő alatt bruttó 45.000 Ft
- próbaidő után nettó 25.000 Ft SZÉP-kártya juttatás és fizetett születésnapi szabadság
- az első naptól Egészségprogramban való részvétel
- munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon)
- munkavégzés helye a cég székhelye 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. B2/11.
- ingyenes céges buszjárat Újpest városkaputól és Göncz Árpád városközponttól vagy 104-es busszal könnyen megközelíthető
- vidéki bejárás esetén utazástérítés
- heti 2 nap home office lehetőség próbaidő lejárta után
- ingyenes parkolási lehetőség
- jófej kollégák, szuper csapat és vezető
- stabil, hosszú távú munkalehetőség egy rendkívül gyorsan fejlődő iparágban
- nap folyamán önkiszolgáló konyhánkban bármikor felfrissítheted magad egy finom kávéval vagy teával, és hetente általunk biztosított friss gyümölccsel