Blog

Együttműködés megszüntetése a Szlovák Postával

2022. 03. 03. 14:21

Tájékoztatjuk Önöket, hogy megállapodtunk a Szlovák Postával (SK Slovenská pošta HD), hogy 2022. március 31-i hatállyal megszüntetjük együttműködésünket.

A házhozszállítás szolgáltatás továbbra is a kínálatunkban marad. Szlovákián belül ezentúl kizárólag a saját szolgáltatásunkon, a Packeta Home-on (SK Packeta Home HD) keresztül fogjuk biztosítani. A címekre küldött csomagokat a továbbiakban nem szállító partnereink, hanem közvetlenül a Packeta futárai fogják kézbesíteni az ügyfeleknek.  Az összes szállítási lehetőségről, valamint azok minőségéről közvetlenül mi fogunk gondoskodni.

Fontos információk a Szlovák Postán keresztül történő csomagfeladáshoz

  • Az SK Slovak Post HD-n keresztül történő csomagküldésre vonatkozó adatokat (ID 16) 2022. március 31-ig lehet feltölteni a rendszerbe. Ezen időpont után a Szlovák Posta részére a Packeta-n keresztül történő adatszolgáltatás lehetősége megszűnik.
  • Az SK Slovak Post HD-n keresztül (ID 16) feladott, minden olyan csomagot, amelyet 2022. március 31-ig fizikailag megkapunk, a megszokott módon átadjuk a Szlovák Postának.
  • Az SK Slovak Post HD címkével (ID16) ellátott csomagokat, 2022. április 1-től automatikusan átirányítjuk az SK Packeta Home HD szolgáltatásra (ID 131).

 

A Szlovák Postával a Packeta házhozszállítás nem ér véget. A Packeta Home szolgáltatással továbbra is küldheti velünk csomagjait, amelyet a rendszerben SK Packeta Home HD (ID 131) néven talál. Tudja meg, milyen előnyökben részesül így Ön és milyenekben ügyfelei.

Miért érdemes a Packeta Home-on keresztül küldenie csomagjait?

– Legjobb árérték arány
A magas minőséget biztosítunk, kedvező áron
– Következő napi kézbesítés
A csomagok 98%-át másnap D+1 napon kézbesítjük az ügyfeleknek.
– Több mint 400 futár és autó
Saját szállítási kapacitással rendelkezünk
– 19 stratégiailag jól elhelyezett raktár Szlovákia-szerte
A hatékony és gyors kézbesítés még az év legforgalmasabb időszakában is
– A szállítási költség 3 kézbesítési kísérletet tartalmaz.

– Továbbfejlesztett értesítési rendszer
Nyomon követheti csomagjait, és azonnal értesítést kap, ha az ügyfél átveszi a csomagot.

Adja meg ügyfeleinek a kényelmes vásárlás élményét és váljon kedvenc webáruházukká!

Milyen előnyöket kínál ügyfeleinek a Packeta Home szolgáltatással?

– Másnapi kiszállítás
Az Ön által ma feladott csomagok már holnap a vásárlói kézben lehetnek. A csomagok túlnyomó többségét másnapra kézbesítik.
– 3 különböző lehetőség az utánvétes fizetésre
Az ügyfél választhat, hogy előre, online – fizetési linken keresztül, esetleg készpénzzel vagy kártyával fizet-e utánvéttel közvetlenül a futárnak. Minden Packeta futár elfogadja a kártyás fizetést.
– Értesítés a csomagok kézbesítéséről
A kézbesítés idejéről e-mailben és SMS-ben küldünk értesítést 3 órás időablakkal.
– Csomagtárolás az átvételi ponton
Ha a futár nem éri el a címzettet a megadott címen, a csomagot a címzettel való egyeztetés után a legközelebbi átvételi ponton helyezi el, ahol a címzett még aznap átveheti.
– A csomagot három alkalommal próbáljuk kézbesíteni
A címzettnek nem kell stresszelnie, ha a futár nem fogadja a hívást. Még két alkalommal kap lehetőséget a csomag kézbesítésére.
– PIN-kód vagy QR-kód a csomagfelvételhez
A címzettnek nem kell igazolnia személyazonosságát a Packeta futárának. Elég, ha bemondja a PIN-kódot, vagy megmutatja neki az SMS-ben kapott QR-kódot.


Megosztás:

Szekció