Figyelem! 2022. október 03-tól változás lép életbe ÁSZF-ünkben és Árlistánkban. Az új verziók már elérhetőek a letölthető dokumentumok alatt.

Blog

Fedezze fel a reklamáció benyújtásának új módját

2022. 03. 02. 14:13

Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, és mivel visszajelzések nagyon fontosak számunkra – többek között Ügyfeleink és Partnereink visszajelzéseik alapján javítottuk és egyszerűsítettük a reklamációk benyújtásának folyamatát, így sokkal gyorsabbá is tettük azt. Nézze meg, mi is ez az újdonság!

A Packeta az egyszerűség szinonimája – és ez a reklamációra is vonatkozik. Egyszerűen töltse ki a https://www.packeta.hu/reklamacio oldalon található reklamációs űrlapot. Kattintson az ott található bannerek egyikére, amelyik Önre igaz:

  • a csomag feladója, webáruház, vállalkozás: reklamáció benyújtása Partnerfelületen keresztül.
  • a csomag feladója magánszemély, applikáción keresztül történt a csomagküldés
  • a címzett vagyok

Magánszemélyek esetében a következő lépés, hogy SMS-ben ellenőrizze, hogy a mobilszám regisztrálva van-e a reklamált csomaghoz, és ezután már csak egy rövid panaszbejelentő űrlap kitöltése szükséges.

Új reklamációs űrlapunk

Melyek az előnyei a korábbi verzióhoz képest?

  • Gyorsabb és egyszerűbb kitöltés: nem kell minden egyes adatot kitöltenie.
  • Interaktív megoldás: a kitöltendő mezők a panasz okától függően változnak, ezért csak a reklamáció típusához szükséges adatokat kéri az űrlap = nem kell felesleges mezőkkel foglalkoznia.
  • Nagyobb biztonság: az új űrlap védett az internetről érkező hacker támadásokkal szemben, miközben személyes adatait modern IT biztonsági módszerekkel védi.
  • Időmegtakarítás: az űrlap minden szükséges információt és csatolandó dokumentumot bekér a felhasználótól, így ügyfélszolgálatunknak nem kell hiányzó információk pótlásával keresnie Önt.
  • Könnyebb panaszkezelés a külföldről érkező csomagok esetében: a reklamációs eljárás mostantól az egész Packeta Groupra nézve azonos, így a panasz könnyen és szisztematikusan továbbítható egy másik országba kezelésre, az előzmények megőrzése mellett.
  • Nyelvváltás: a nyomtatvány hét nyelven tölthető ki, amelyek a kitöltés során is folyamatosan változtathatók.
  • Kevesebb elgépelés és hiba: a csomagszám és az elérhetőségi adatok ellenőrzése mostantól a reklamáció kezdetén történik, ami kiküszöböli a hibás adatokkal kapcsolatos gyakori problémákat – és sokkal gyorsabbá teszi az eljárást.

3 nagyszerű hír webáruház Partnereink számára

  1. Egyszerűsített eljárás: mostantól egyszerűen nyújthatja be reklamációját Partnerfelületén, a Beküldött csomagok menüpontban, ha a “!” ikonra kattint a reklamálni kívánt csomagnál közvetlenül. Ezáltal a teljes reklamáció előzetesen kitöltésre kerül, és Önnek csak megerősítenie kell azt néhány kattintással.
  2. Szállító partnerektől érkező csomagok: Mostantól lehetőség van a külső nyomon követési számokkal rendelkező csomagok automatikus reklamálására is.
  3. Frissített Partnerfelület. Az Partnerfelületen mostantól egy új fül található, ahol ellenőrizhető a panasz online státusza.

Fontos hír! Hamarosan megszűnik az e-mailen keresztüli reklamációk fogadása.


„Voicebot” mesterséges intelligenciával

A jövőben az új automatizálás fogja lehetővé tenni, hogy mesterséges intelligenciával rendelkező technológiáinkat összekapcsoljuk a reklamációkkal, amelyek tájékoztatják fogják az ügyfeleket a folyamat státuszáról, és szükség esetén automatikus segítséget nyújtanak.


Megosztás:

Szekció