Blog

Már csak pár napig lehet pályázni az Év Internetes Kereskedője Díjra

2020. 09. 11. 7:22

Idén 14. alkalommal újra meghirdetésre kerül az Év Internetes Kereskedője Díj. A Díj legfőbb célja változatlanul a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A kereskedőknek pályázni szeptember 16-ig lehet, a közönség ezzel párhuzamosan szeptember 27-ig szavazhat a három kedvenc webáruházára.

A szervezők idén alábbi kategóriákat hirdetik meg:

  • Év internetes kereskedője díj,
  • Közönségdíj,
  • Logisztikai kategóriadíj,
  • Ügyfélélmény kategóriadíj,
  • Környezetvédelem kategóriadíj.

A Díjon pályázás útján lehet részt venni. A kereskedők által benyújtott pályázatokat neves szakmai grémium zsűrizi, és választja ki a győzteseket szakmai szempontok alapján, titkos szavazás útján. A nyertes egy éven keresztül használhatja a megszerzett címet, megjelenítheti a Díj logóját a weboldalán és átveheti a címmel járó értékes díjakat.

A díjazottak saját példájukon keresztül érzékeltessék, hogyan lehet a saját webáruházukon keresztül az egész szektor iránti vásárlói bizalmat növelni. A díj döntési szempontrendszerén óhatatlanul változtatott a járványhelyzet, amely a vészhelyzet alatti boltbezárások eredményeként a kiskereskedelmi forgalmat egyértelműen az online csatornák fele terelte, előnybe hozva azokat a kereskedőket, amelyek online is jelen vannak.

„A piac célja, hogy ne csak a járványhelyzet miatti szükségmegoldásként maradjon fenn az érdeklődés az online vásárlás iránt, hanem erről a szintről is tovább fejlődni képes és preferált csatorna legyen: vagyis az internetre terelődött fogyasztók továbbra is szívesen vásároljanak online, kiemelt jelentőségű alternatíva maradjon az online vásárlás a fizikai boltihoz képest” – mondta Deák András, a díj szervezője. 

Emiatt idén azok a kimagasló teljesítményt nyújtó kereskedők érdemelhetik ki az elismerést – a forgalmi adatok figyelembevétele nélkül –, amelyek megoldásai üzleti fenntarthatóságot, ügyfélélményt növelő, logisztikában elől járó, valamint környezetkímélő működést tudtak biztosítani. Idén először közönségdíjat alapítanak a szervezők az online vásárlók véleményének megnyilatkoztatására. A fődíjat pedig az kapja, aki valamennyi kategóriában szakmailag kiegyensúlyozottan teljesít és vásárlók, illetve zsűri megítélése alapján is a legjobb.

Idén első alkalommal a díj házigazdája és a szervezésben együttműködő partnere az Internet Hungary / Csermely Ákos. A díj fő támogatója a Mastercard, kiemelt támogatója pedig a Magyar Posta és a GoodID.

Reméljük, hogy a Csomagküldő.hu partnerei közül is minél többen pályáznak majd a versenyen és jó helyezéseket érnek el, vagy akár megnyerik valamelyik kategória díjat.

Közönség szavazat az alábbi linken adható le:

A szakmai zsűri tagjai:

Dr. Horváth Attila
Paymentgateway / Metropolitan Egyetem
zsűri elnöke, ügyvezető igazgató

Mondovics Péter
Mastercard
Area manager

Ráczné Hegedűs Klára
Magyar Posta,
vállalati értékesítési igazgató

Kis Bernadette
Ecommerce Hungary
elnökségi tag

Dr. Charaf Hassan
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Egyetemi docens

Nemeslaki András
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
tanszékvezető, egyetemi tanár

Gerő Viktor
Befektető

Kis Gergely
eNet Internetkutató Kft.
partner

Lichter Tamás
Testbirds
ügyvezető igazgató

Starcz Ákos
Dialogue Creatives
ügyvezető igazgató

Kocsis Márk
Eazy Digital
alapító-ügyvezető

Kiss Ferenc
Budapesti Metropolitan Egyetem
tudományos rektorhelyettes

Novák Péter
Dentsu Hungary
ügyvezető igazgató

Rédey Iván
Dataweeps
Country Manager Hungary

Pataky Piroska
Mastercard
igazgató, Consumer Marketing

Donáth Fruzsina
Smartcommerce Consulting
Senior tanácsadó

Havasi Zita
GoodID
operációs igazgató

Szabó Tamás
GoodID
ügyvezető igazgató

Matócza Szabina
Ecommerce Hungary
alelnök

Nagy Sándor
Ecommerce Hungary
elnök

Bognár Ákos
Hyp-R
ügyvezető igazgató

Szetnics László
Mastercard
reginális üzletfejlesztési vezető

Barcsay Erik
BigFish
ügyvezető igazgató

Bőgel György
CEU
professzor

Pintér Róbert
Reacty Digital
üzletfejlesztési igazgató

Vadász Illés
Google
Industry Manager


Megosztás:

Szekció