Blog

Nagyszerű hír! Mi javítjuk a címeket Ön helyett a Csehországba küldött csomagok esetén!

2021. 08. 18. 14:39

Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, és a visszajelzéseket figyelembe véve úgy határoztunk, hogy ezentúl mi fogjuk kijavítani az esetlegesen hibás címeket a csehországi ügyfelei címére küldött csomagok esetében.

2021. augusztus 19-től a felmerülő hibás címek javítása közvetlenül a Zásilkovnán keresztül fog történni

Mit jelent ez az Ön számára?

Úgy hisszük, e változás pozitív eredményeként a csomagküldés folyamata lényegesen könnyebb lesz. Mi fogjuk javítani a rendszerünkben a helytelenül megadott címeket, annak érdekében, hogy a feladott csomagok minél hamarabb megérkezzenek az ügyfelei címére!

 

A céljaink ezzel a változással:

✔️ A csomagok gyorsan és komplikációk nélkül érkezzek az ügyfeleihez

✔️ Csökkenjen a visszacsomagok mennyisége

✔️ Egyszerűbb legyen a webáruházas partnereink munkája

A változás 2021. augusztus 19-én délelőtt lép életbe. Ettől az időponttól kezdve nem kap többé e -mailt a cím helyesbítésére vonatkozóan. A változás kizárólag a Csehországban elérhető „Zásilkovna na adresu” szolgáltatást érinti.

Mi a teendő azokkal a csomagokkal, melyekről kapott értesítést?

Azon csomagokat, melyek címének módosításáról már kapott felszólítást e-mailben, kérjük még javítsa a partnerfelületén. Erre a felszólítás kézbesítése után 24 óra áll a rendelkezésére.

Az összes többi csomagot a Zásilkovna fogja Ön helyett javítani. 2021. augusztus 25-től már nem lesz elérhető a címjavító modul a partnerfelületén.

Úgy gondoljuk, hogy ez a változás gyorsítani és könnyíteni fogja a csomagküldési folyamatokat az Ön részéről, és hozzájárul ügyfelei elégedettségéhez a Zásilkovna na adresu, vagyis a Zásilkovna saját házhozszállítási szolgáltatásával kapcsolatban.


Megosztás:

Szekció