Nemrégiben kezdtük meg a termékek kiszállítását a Temuról. Szeretnénk, hogy a vásárlás élménye kellemes legyen és ne érje semmi meglepetés, ezért szedtünk most össze néhány hasznos információt az Ön számára. Nézzük meg, hogyan működik a Temuról történő kiszállítás.
Hogyan működik az együttműködésünk?
Az Európán kívüli online vásárlási platformok stratégiai logisztikai partnereiket használják a termékeik Európába történő szállításához, illetve ezen partnereik felelnek a csomagok elosztásáért az európai kontinensen is. Egy ilyen logisztikai partner szállítja nekünk a magyar vásárlók által megrendelt csomagokat és biztosítja számunkra a hazai kiszállításhoz szükséges információkat.
Ezeknek az információknak megfelelően vagy a vásárlók által megadott címre, vagy a Packeta saját csomagpontjaira szállítjuk a csomagokat.
A megrendelt csomag nem házhoz, hanem csomagpontra kerül kiszállításra. Miért?
Ön eredetileg egy megadott címre kérte a kiszállítást, de aztán a Packeta-tól kapott értesítés alapján egy csomagpontra kerül kézbesítésre a csomag? A szállítási módra és a célállomásra vonatkozó összes adatot a fent említett logisztikai partner adja meg nekünk a Temu webáruházból származó információk alapján.
Hogyan történik a csomagpont kiválasztása?
Az Ön által megadott cím alapján, a rendszer megkeresi az Önhöz legközelebb eső csomagpontot.
- Amennyiben a rendszer talál csomagpontot az Ön által megadott cím közelében, akkor a címről a kiszállítást erre a közeli csomagpontra módosítja.
- Ha a rendszer nem talál az Ön által megadott cím közelében csomagpontot, úgy a megrendelt csomagot a megrendeléskor megadott címre kézbesíti.
Más szóval, amikor csak lehetséges, a csomagpontra történő kézbesítést részesíti előnyben a rendszerük. A Packeta egyáltalán nem avatkozik bele ebbe a folyamatba. Mi csupán a Temu, illetve a stratégiai logisztikai partner által rendelkezésünkre bocsátott adatok alapján végezzük a csomagok kiszállítását.
Nem elégedett a rendszer által kiválasztott átvevőhellyel?
Amennyiben a kiválasztott átvételi pont nem megfelelő az Ön számára, természetesen kérheti a csomag átirányítását átvevőhelyeink bármelyikére.
Az új kézbesítési helyszín kiválasztáskor kérem ügyeljen arra, hogy a csomagot csak átvevőhelyeink (kis üzletek) egyikére tudjuk átirányítani, Z-BOX csomagautomatába, illetve házhoz nincs rá lehetőség.