Blog

Újdonság – a Csomagküldő.hu már Shoprenter applikáción keresztül is elérhető

2021. 02. 18. 11:45

Amennyiben webáruház bérlésben gondolkozik, esetleg meglévő webáruházát költöztetné, a Shoprenter tökéletes megoldás lehet az Ön számára. Egyedi design lehetőséggel és önfejlődő rendszerével hatékonyan növelheti online áruháza vevői körét és piaci jelenlétének sikerét. Ráadásul, különféle alkalmazások is segítik Önt a menedzselési folyamatok egyszerűsítésében. A Csomagküldő applikációját azért hoztuk létre, hogy mostantól még egyszerűbben kezelhesse webáruháza csomagjait.

Az applikáció lefejlesztését a Shoprenter kiemelt partnerének és nagykövetének, a Shopmentor Kft.-nek köszönhetjük, akik 8 éve foglalkoznak Shoprenter alapú bérelhető webáruházak készítésével, karbantartásával és fejlesztésével.

Miért lehet előnyös a webáruház bérlés?
Alacsony induló költségek mellett teszi lehetővé webáruháza elindítását, emellett nincs hosszú fejlesztési időszak sem. Könnyen kalkulálható havi/éves költségvetés, ráadásul saját fejlesztő csapatra sincs szüksége. Egyszerűen testre szabható sablon alapú design. Ezek kifejezetten pozitív tényezők egy kezdő vállalkozás esetén.

Magyarországi piacvezető szolgáltatók, részesedésük szerinti csökkenő sorrendben, a builtwith.com szakmai portál kimutatása alapján:

  • ShopRenter
  • Unas
  • OpenCart
  • VirtueMart
  • PrestaShop
  • Magento

A Csomagküldő.hu-val elérhető több ezer átvevőhely Közép-Európában (Magyarország, Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Románia) és címre történő szállítás szinte egész Európában. Mindezt versenyképes árakkal, akár átvevőhelyre, akár házhozszállítás esetén egyaránt.

A cégünkkel együttműködő webáruház motorok teljes listáját ide kattintva érheti el.

Csomagkülkdő.hu applikáció a Shoprenterben

HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ
 

Milyen előnyei vannak az applikációnak?

  • automatizált csomagadat-importálás a Csomagküldő.hu rendszerébe
  • több webáruháza rendeléseit kezelheti egyetlen applikációval
  • sokféle szűrési lehetőség
  • ingyenesen letölthető minden Shoprenter csomagban

(Fontos, hogy a különböző Shoprenteres csomagok különböző mennyiségű applikációt engednek: Bronz: 1db, Silver: 5db, Gold: 15 db, Platinum: Korlátlan)

Hogyan érheti el az applikációt?

Első lépésként a Shoprenter admin felületén keresse meg az „Alkalmazások” menüpontot, majd, a megjelent listából válassza ki és telepítse le az alkalmazást. (néhányat görgetni kell lefelé)

Ezt követően az alkalmazásban kell beállítani a kapcsolatot a Csomagküldő.hu-hoz, melyhez meg kell adnia API jelszavát* és Shoprenteres webáruháza domain nevét. Amennyiben több webáruháza is van, a domain név segítségével különböztetheti meg azokat, és választhatja külön a megrendeléseket.

*a Csomagküldő.hu adminban a Felhasználói támogatás menüpontjában találja

Utánvét beállítása: 

Házhozszállítás beállítása

Az applikáción belül a BEÁLLÍTÁSOK menüpontban található legalul a HÁZHOZSZÁLLÍTÁS beállítási lehetősége.
Ebben a menüpontban az alábbiak állíthatók be:

  • Csomagküldő.hu API jelszó;
  • Áruház domain neve;
  • Utánvétes rendelések kezelése;
  • Házhozszállítás beállítása (lásd egyelőre a Béta fejlesztések rovatban) .

Fontos, hogy minden változtatás után klikkeljünk BEÁLLÍTÁSOK MENTÉSE gombra!

Csomagküldő házhozszállítás beállítása

A frissítések menüpontban tekintheti meg a szoftver legújabb funkcióit, illetve módosításait:

A rendelések fülön csak azokat a megrendeléseket látja, amelyeket a Csomagküldő.hu szállít Önnek. Lehetősége van szűrni ID szám, e-mail cím, dátum és megrendelés állapota/státusza alapján is.

Hogyan adhatja át csomagjait a Csomagküldő.hu rendszerébe az alkalmazáson keresztül?

Az API kapcsolat automatizált adatimportálásának köszönhetően, mindössze egyetlen gomb megnyomásával, ami a feladás. Ilyenkor generálódik le a csomagszám és jelenik meg a feladva állapot.

Amikor csomagszáma elkészült, lehetősége lesz egyesével vagy tömegesen is csomagcímke nyomtatásra, utóbbit a sorok elején levő jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg, és a lap tetején levő nyomtatás gombbal véglegesíthet.

 

Csomagok ellenőrzése, trackingje

A csomagszámra kattintva felugrik egy ablak, melyben tájékozódhat a csomag állapotáról, továbbá láthatóvá válnak a csomagtörténet részletei is (mi történt a csomaggal a feladás óta).

Amennyiben kérdése merült fel, vagy segítségre van szüksége használja az alábbi elérhetőségeket:
– az applikációval kapcsolatos technikai problémák esetén írjon az info@shopmentor.hu email címre;
– ha a webáruház beállításával kapcsolatos problémája van keresse a ShopRenter ügyfélszolgálatát;
– amennyiben csomagfeladással kapcsolatban van kérdése, írjon az értékesítési osztályunk címére: sales@csomagkuldo.hu

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy AZ ALKALMAZÁSSAL JELENLEG CSAK A MAGYARORSZÁGI ÁTVEVŐHELYEKRE KÜLDHETŐ CSOMAG, illetve már használhtó Béta funkcióban a MAGYARORSZÁGI HÁZHOZSZÁLLÍTÁS is.
Kollégáink további fejlesztéseken 
dolgoznak – amint új funkció kerül az applikációba frissítjük a használati útmutatót és értesítjük Önöket.


Megosztás:

Szekció