A Z-BOXok népszerűsége egyre növekszik, mi pedig folyamatosan azon dolgozunk, hogy a csomagok átvétele mindig kellemes élmény legyen. Éppen ezért most is érkeztünk egy újdonsággal: megkezdtük a kezelőpanelek telepítését csomagautomatáinkba. Ezzel is szeretnénk hozzájárulni, hogy a Z-BOXok használatát még inkább elérhetővé tegyük mindenki számára. A fejlesztésnek köszönhetően, ezentúl az átvétel módját preferencia szerint választhatják meg kedves ügyfeleink.
Applikáció vagy átvételi kód? Önökön múlik!
A kezelőpanelek beszerelése jelenleg is folyik, azonban már több mint 400 olyan Z-BOXal találkozhatnak, amelyeknél a már megszokott Packeta applikációs csomagátvétel mellett, átvételi kód használatára is van lehetőség.
Hogyan működik a kóddal történő csomagátvétel?
- A csomag átvételéhez szükséges numerikus PIN kódot e-mailben, SMS-ben vagy a mobilalkalmazásban találja.
- Írja be a kezelőpanel segítségével az átvételi kódot.
- Erősítse meg a bevitelt a zöld „Enter” gomb megnyomásával.
- A rekesz kinyitását követően, vegye át csomagját.
- Majd csukja be a rekesz ajtaját.
Kérdések és válaszok:
Utánvétes csomagra vár?
A kódot az utánvét rendezését követően küldjük meg.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy melyik Z-BOXon van már kezelőpanel?
A webáruház kosarában, a kézbesítési típus kiválasztásakor elég megnézni a kiválasztott Z-BOX részletes információit a kibővített listában. Emellett közvetlenül a weboldalunkon a csomagpontok keresőjében is van lehetősége ellenőrizni, az Egyéb szűrő: „Z-BOX billentyűzettel” menüpont bepipálásával.
Hogyan néz ki a kód az átvételhez és hol található?
Amint a csomag megérkezik a Z-BOX-ba, e-mailben, mobilalkalmazásban vagy SMS-ben küldjük el az átvételi kódot. Ez egy 6 számjegyű kód, amelyet egyszerűen meg tud adni a kezelőpanel billentyűzetén.
Továbbra is át tudom venni a csomagomat a mobilalkalmazással?
Természetesen. Ha a csomag egy kezelőpanellel ellátott Z-BOXba érkezik, mindig küldünk átvételi kódot. Ugyanakkor továbbra is átveheti csomagját az eddig megszokott módon az alkalmazással is.
Van fizetési terminál a Z-BOXon? Tudok bankkártyával utánvétet fizetni?
A csomagautomatákon lévő kezelőpanelek nem rendelkeznek fizetési terminállal, ezért az utánvétet nem lehet közvetlenül a Z-BOXnál kártyával fizetni. Az utánvétet azonban könnyen kifizetheti a mobilalkalmazásban vagy a csomagkövetési link segítségével, amelyet e-mailben küldünk meg. Az utánvét rendezését követően pedig azonnal küldjük az átvételi kódot.
Miért lehet, hogy nem találom az átvételi kódot, pedig a csomagom a kezelőpanellel rendelkező Z-BOXban van?
Amint a csomag megérkezik a Z-BOXba, elküldjük a kódot e-mailben, mobilalkalmazásban és esetleg SMS-ben is, azonban utánvétes csomagoknál először a fizetést kell teljesíteni, és a kódot csak ezt követően küldjük.
Mi történik, ha rosszul ütöm be a kódot a Z-BOX kezelőpaneljén?
Semmi gond – 3 másodperc múlva újra megadhatja a jelszót. A kijelzőn megjelenik: „Rossz PIN-kód. Várjon 3… 2… 1s”. E három másodperc elteltével a Z-BOX újra kéri a kód megadását. A második rossz bevitel után a limit 30 másodpercre nő. A harmadik próbálkozás után 1 percre.
Mi történik, ha véletlenül bezárom a Z-BOX ajtaját a csomag kivétele nélkül?
Az első ajtónyitás után a kódot 5 percig ismételten be lehet írni.
Mi történik, ha a kezelőpanel éppen nem működik?
Ha a kezelőpanel nem működik, könnyen kinyithatja a Z-BOXok rekeszét a már megszokott módon: a Packeta mobilalkalmazással.