Kérdések
és válaszok
A leggyakrabban ismételt kérdések és hozzájuk kapcsolódó válaszok összefoglalva egy helyen.
/f/107914/463x347/bd7a4ab953/question.png)
-
-
Erre is van megoldásunk, a címzettnek még ott sem kell készpénzben kifizetnie az utánvét díjat, ahol nincs bankkártya terminál. Ilyen esetben a címzettnek küldünk e-mailben és SMS-ben egy linket, amelyre rákattintva egy online fizetési oldalra kerül, ahol kifizetheti az utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Vagy a csomag átadásánál, a jelszó megadásakor, Ön egy gomb megnyomásával generálhat a partner felületen egy SMS üzenetet a címzett részére, amely a fent említett linket tartalmazza. A tranzakció eredménye azonnal látható a rendszerben.
-
Igen, amennyiben a csomagokat átirányítják a nyitva tartó, illetve kevésbé leterhelt átvevőhelyekre, a csomag fogadásáért jóváírjuk a jutalékot. Ha a csomagokat nem irányítják át a a rendszerben, “Úton van” állapotban maradnak. Ez esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
-
Sajnáljuk, a telefonhívások száma miatt sajnos előfordulhat, hogy a kapcsolattartója nem elérhető. Ez esetben kérjük próbálja meg pár perccel később újra hívni, vagy írjon neki egy e-mailt, és ő felveszi Önnel a kapcsolatot amilyen hamar csak lehet.
-
Amennyiben Ön küldi ki az SMS-t az online fizetési linkkel, akkor jogosult az utánvét kezelésért járó jutalékra.
-
Igen, azonban Ön és ügyfelei biztonsága érdekében ajánljuk, hogy javasolja a bankkártyával vagy az online fizetési linken keresztül lebonyolított tranzakciókat
-
Azonnal telepítésre sajnos nincs lehetőség, azonban ha szeretne bankkártya terminált, keresse a kapcsolattartóját. A készpénzes fizetés helyett addig is az online fizetési megoldásunk használatát javasoljuk.
-
Kérem vegye fel a kapcsolatot a technikai osztályunkkal a +36 1 400 8806 telefonszámon. Kollégáink elérhetőek minden munkanapon 08:00 és 17:00 óra között.
-
Nagyon örülünk az érdeklődésének! Ezen a linken megtalál minden szükséges információt a folyamatról: https://www.packeta.hu/legyen-atvevohely
-
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@packeta.hu e-mail címen, vagy az alábbi telefonszámon: +36 1 400 88 06. Nyitvatartási idő: hétfő, kedd, szerda, péntek: 08:00 – 18:00, csütörtök: 08:00 – 20:00, Az átvevőhelyén található csomagokat át kell adnia egy szállítónak. Készítse össze a gyüjtőcsomagot, és a sofőr majd aláírja a szállítólevelet.
-
-
-
Partnereinket folyamatosan informáljuk a blogunkon, a facebook oldalunkon, hírleveleinkben, valamint a partnerfelületen.
-
Különböző csomagszállítási módokat jelölő rövidítések. HD: házhozszállítás, PP: csomagpontok, Z-Point: a Packeta Group átvevőhelyei.
-
Minden csomaghoz kell nyomtatni címkét az ÁSZF 2.számú melléklete (Csomag felcímkézés szabályai) alapján. Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek
-
6728 Szeged, Dorozsmai út 17-19. A cím a Google térképen: https://goo.gl/maps/aQJvsQCG3Aucbw158 pontos koordináták: 46°16'00.1"N 20°06'36.4"E . Dorozsmai út MOL benzinkúttal szemben található üzleti területen a Dr. kanapé szomszédságában. Csomagfeladás webáruházaknak: munkanapokon 8–10.30 óra vagy 14.30–17 óra között.
-
4031 Debrecen, István út 151. szalatti ipari park területén található, az Ételbárnál balra fordulva, a D-Trapéz mellett. A cím a Google térképen: https://goo.gl/maps/CJLbGZhfduMRizhs9 A pontos koordináták: 47°30'39.2"N 21°36'05.2"E Debrecen. Csomagfeladás webáruházaknak: munkanapokon 8–10:30 óra vagy 14:30–17 óra között.
-
1044 Budapest, Ezred utca 1-3 B2/11
Csomagfeladás, átvétel a recepción: munkanapokon 8:00-16:00. Csomagfeladás webáruházaknak a depóban, munkanapokon: 10:00–18:30 között.
-
9027 Győr, Hűtőház u. 25. Csomagfeladás munkanapokon 9:30–11:00 vagy 14.30–16:30 között.
-
8200 Veszprém, Kistó u. 17. Csomagfeladás munkanapokon 9:30–11:00 vagy 14.30–16:30 között.
-
7622 Pécs, Siklósi út 3.
Csomagfeladás munkanapokon 9:30–11:00 vagy 14.30–16:30 között. -
Az utánvétes csomagokat az átvevőhelyeken a címzettek készpénzzel és bankkártyával is ki tudják fizetni. Bankkártyával terminálon keresztül tud fizetni a címzett, ugyanúgy, ahogyan más üzletekben is. Viszont a címzettnek nem kell készpénzben kifizetnie az utánvét összegét még ott sem, ahol nincs bankkártya terminál. Ilyen esetben az átvevőhely alkalmazottja egy linket küld e-mailben és SMS-ben a címzettnek, amelyre kattintva, átkerül egy online fizetési oldalra, ahol kifizetheti az utánvét összegét, online fizetésre alkalmas bankkártyával. Így sem az átvevőhely alkalmazottjának, sem pedig a címzettnek nem kell készpénzzel érintkeznie. A csomag átadásánál, jelszó megadásakor, az átvevőhely alkalmazottja egy gomb megnyomásával generálhat a partner felületen egy SMS üzenetet a címzettnek, amely a fent említett linket tartalmazza. A tranzakció eredménye azonnal látható a rendszerben.
-
Természetesen a feladó határozza meg a beszedendő utánvét összegét.
-
A feladónak kell átváltania az összeget az aktuális árfolyam alapján. A Magyar Nemzeti Bank legfrissebb hivatalos devizaárfolyamait itt érheti el: https://www.mnb.hu/arfolyamok
-
A legtöbb esetben nincs korlátozás a csomagok alakjával kapcsolatban, néhány futárszolgálatot kivéve. Ezekről a kivételekről részletesebben a Teljes árajánlatban tájékozódhat. Lásd:
-
-
-
Igen, kap értesítést, emailben és sms-ben is.
-
Azt kell megadni, amit a címkén szeretne látni. Általában cégnév vagy a webshop neve szerepel ebben a mezőben.
-
Minden általunk beszedett utánvétet a megadott számlaszámra utalunk el, heti 1 alkalommal. Az ÁSZF 3.számú melléklete (bankkártyás fizetési feltételek) alatt talál további információkat. Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek
-
Minden általunk beszedett utánvétet a megadott számlaszámra utalunk el, heti 1 alkalommal. ÁSZF 3.számú melléklete (bankkártyás fizetési feltételek) szerint. Az utánvét kezelés díját pedig a Teljes Árajánlatunk tartalmazza, országonként és szállítónként lebontva. Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek A beszedendő utánvét összeget Ön határozza meg attól függően, hogy az utánvét kezelés költségét rá akarja-e terhelni a vásárlóra vagy sem. Ha nem akarja ráterhelni, akkor a beszedendő utánvét összeg a termék árával lesz egyenlő. Ha rá akarja terhelni a vásárlóra az utánvétkezelés költségét, akkor a beszedendő összeg a termék ára + az utánvét költsége lesz.
-
Igen, van. Függ a választott szolgáltatótól és a megadott csomag értéktől. További részletekért tekintse meg a Teljes árajánlatunkat. https://www.packeta.hu/…partnereknek
-
A díjakról előzetesen kell tájékozódnia és ez alapján kell szolgáltatót választani. Részleteket a Teljes árajánlatunkban talál. Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek
-
Rendelési szám = a csomag megjelölése az Ön webáruházában. Amennyiben nincs automatikus rendelési szám generálása webáruházának, úgy Ön adja meg. Egy rendelési számot azonban csak egyszer lehet felhasználni. Nem utólag generálja a rendszer, hanem csomagfeladás előtt kell megadni.
-
A biztosítás a csomagfeladás elválaszthatatlan része. Olyan kiegészítő szolgáltatás, amellyel a csomag veszteség, lopás, vagy sérülés esetén biztosításra kerül a benyújtásának időpontjában megadott értékig. A feltüntetett érték nem haladhatja meg a csomag tartalmának tényleges árát. További részletekért tekintse meg a Teljes Árajánlatunkat. Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek
-
A számlamelléklet elérhető minden ügyfél partnerfelületén, a Számlák menüpontban. Itt részletezve megtalálja a költségket.
-
Elképzelhető, hogy csomagja túlsúlyos volt, esetleg feláras szolgáltatást vett igénybe. Részletekről tájékozódjon ÁSZF-ünk Teljes árajánlat mellékletében. Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek
-
A csomagok szállítási ideje eltérő a szállítás módjától és a célországtól függően. A várható szállítási időről adunk tájékoztatást minden egyes ország esetében, azonban ezek csak tájékoztató jellegű információk. (D = a felvétel napja; D+1: felvétel napja + 1 nap (másnap); D+2: felvétel napja + 2 nap, stb…) Lásd: https://www.packeta.hu/hova-szallitunk
-
Regisztrációja jóváhagyásra kell hogy kerüljön, ezzel kapcsolatban kollegánk keresni fogja Önt. A regisztráció jóváhagyása legkésőbb 3 munkanapon belül kell, hogy megtörténjen, ám az esetek döntő többségében ez csupán egy munkanap
-
Webáruházak számára kialakított szolgáltatás, melynek használatával, a reklamációs csomagokat egy 9 jegyű ID segítségével a címzett visszaküldheti a webáruháznak, bármely átvevőhelyünkön leadva. Bővebb információ: https://www.packeta.hu/forditott-logisztika
-
Romániában is működik az átvevőhelyes visszaküldés, amennyiben az átvevőhelyen lehet csomagot átvenni és feladni is. Viszont lassabban ér vissza a csomag, mint oda. Csak és kizárólag akkor fogadnak el az átvevőhelyek visszacsomagot, ha van rajta címke a visszaküldéshez, ugyanis a romániai átvevőhelyeken nem tudnak címkét nyomtatni. Amennyiben ez nem felel meg az ügyfélnek, visszaküldheti a csomagot egy tetszés szerint választott romániai szállítóval a román depóba (Bukarestbe) (cím: https://www.csomagkuldo.hu/…olgaltatasok). Az első opció ingyenes az ügyfélnek, viszont az utóbbi nem.
-
Néhány futárszolgálat a csomagok súlyának megadásánál a térfogatsúly súlyértéket használja. Kiszámításáról részletesebb információt Teljes Árajánlatunkban talál. (Lásd: https://www.packeta.hu/…partnereknek)
Érintett országok: USA, Görögország, Olaszország, Spanyolország
-