Figyelem! ÁSZF és árlista változás 2022.07.01-től, az új verziók a letölthető dokumentumok alatt találhatóak.

Karrier

Logisztikai Reklamációs Ügyintéző

Összefoglalás

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
  • napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mailben

  • elveszett, megsérült csomagok kártérítéseinek ügyintézése

  • kapcsolattartás a külföldi kollégákkal angol nyelven

  • egyéb csomagokkal kapcsolatos napi feladatok ellátása

Ha velünk dolgozol, az alábbiakra számíthatsz Tőlünk:
  • alapbér, majd próbaidő után nettó 12.500 Ft SZÉP-kártya juttatás és fizetett születésnapi szabadnap

  • munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon)  

  • munkavégzés helye a cég székhelye 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. B2/11., sikeres próbaidő után heti 2 nap home office 

  • irányadó munkaidő 8:00-16:20 között (20 perc ebédszünettel) 

  • ingyenes céges buszjárat Újpest városkaputól és Göncz Árpád városközponttól vagy 104-es busszal könnyen megközelíthető 

  • vidéki bejárás esetén utazástérítés 

  • ingyenes parkolási lehetőség  

  • jófej kollégák, szuper csapat és vezető 

  • stabil, hosszú távú munkalehetőség egy rendkívül gyorsan fejlődő iparágban  

  • nap folyamán önkiszolgáló konyhánkban bármikor felfrissítheted magad egy finom kávéval vagy teával és hetente általunk biztosított friss gyümölccsel 

Te vagy akit keresünk, ha:
  • középfokú végzettséged van

  • tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban

  • magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak (MS Office)

  • határozottság, kiváló kommunikációs készség, empátia jellemez

  • jó problémamegoldó készség, magasfokú stressztűrés jellemez

  • igényed van a folyamatos továbbfejlődésre


Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • előny, ha rendelkezel szlovén nyelvtudással


Munkavégzés helye:
  • Login Business Park, 1044 Budapest, Ezred u. 1–3.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, küldd el nekünk önéletrajzod a recruitment@packeta.hu e-mail címünkre, a tárgy mezőben pedig tüntesd fel a megpályázni kívánt pozíciót. Felhívjuk figyelmed, hogy az önéletrajz elküldésével hozzájárulsz a személyes adataid kezeléséhez a személyes adatok védelméről szóló hatályos jogszabályok értelmében: az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 rendelet (2016. április 27.) és az információs önrendelkezési jogról és az információsza­badságról szóló 2011. évi CXII. törvény.

Hogyan történik a
kiválasztási folyamat?

01

Szabad pozíciók
Megtalálta az álommunkát? Akkor csak kattintson a Jelentkezés-re és külddje el nekünk az önéletrajzát.

02

Várjon a visszajelzésünkre
Jelentkezése a HR-osztályunkra érkezik, ahol minden agyagot részletesen átnézünk, ezért kérjük adjon nekünk legalább 14 napot a válaszra.

03

Megbeszéljük a találkozót
Amint megvannak a megfelelő jelöltek, beizzítjuk a vonalat és telefonon értesítjük őket. Általában rögtön egyeztetünk egy személyes, vagy online találkozót.

04

Face to face találkozás
A találkozón jelen lesznek a kollégák a HR-osztályról, illetve az Ön (feltételezhető) felettese és néhány kollégája is. Készüljön kérdésekkel és nyugodtan érdeklődjön bármiről! Ráadásul megkóstolhatja a nagyon finom kávénkat is!

05

Üdvözlünk a csapatban
Amennyiben egyeznek az érdekeink, akkor kezdődhet is a jókedélyű közös munka.