Karrier

Sales Back Office Asszisztens

Összefoglalás

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
  • a „csomag átvevőhely” üzletkötői csapat munkájának támogatása

  • a teljes értékesítési folyamat átlátása, segítségnyújtás üzleti partnereinknek, a teljes adminisztrációs felhasználó rendszer kezelése

  • ügyféladatbázis (CRM) folyamatos frissítése, minőség-ellenőrzés elvégzése

  • szükség esetén kisebb fordítások végzése angol és/vagy szlovák/cseh nyelvről és egyeztetés a cseh anyavállalattal

  • együttműködés a társosztályokkal, különösen a csomagautomata és websales részlegekkel

  • döntésekhez adatok, táblázatok, statisztikák előkészítése

  • kommunikáció az üzleti partnerekkel

  • riportok és elemzések készítése a csoportvezető felé

Ha velünk dolgozol, az alábbiakra számíthatsz Tőlünk:
  • bérezés bruttó 340.000-380.000 Ft megállapodás szerint 

  • próbaidő után nettó 12.500 Ft SZÉP-kártya juttatás és fizetett születésnapi szabadnap 

  • munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon)  

  • munkavégzés helye a cég székhelye 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. B2/11., sikeres próbaidő után heti 2 nap home office 

  • irányadó munkaidő 8:00-16:20 között (20 perc ebédszünettel) 

  • ingyenes céges buszjárat Újpest városkaputól és Göncz Árpád városközponttól vagy 104-es busszal könnyen megközelíthető 

  • vidéki bejárás esetén utazástérítés 

  • ingyenes parkolási lehetőség  

  • jófej kollégák, szuper csapat és vezető 

  • stabil, hosszú távú munkalehetőség egy rendkívül gyorsan fejlődő iparágban  

  • nap folyamán önkiszolgáló konyhánkban bármikor felfrissítheted magad egy finom kávéval vagy teával és hetente általunk biztosított friss gyümölccsel 

Te vagy akit keresünk, ha:
  • minimum középfokú végzettséged van és rendelkezel legalább 2 év adminisztrációban, háttértámogatásban vagy irodavezetésben szerzett tapasztalattal

  • erős excel tudással rendelkezel és jól kezeled az MS Office egyéb programjait is

  • szeretsz csapatban és emberekkel dolgozni

  • jól tudsz szóban és írásban egyaránt kommunikálni

  • kezdeményező vagy a problémamegoldásokban

  • angol középfokú aktív nyelvtudásod van, amely főleg írásban erős

  • pozitív életszemlélettel rendelkezel és szereted a változatos munkakört


Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • ügyfélszolgálatban / értékesítésben szerzett tapasztalatod van a részleg jellegét tekintve


Munkavégzés helye:
  • Login Business Park, 1044 Budapest, Ezred u. 1–3.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, küldd el nekünk önéletrajzod a recruitment@packeta.hu e-mail címünkre, a tárgy mezőben pedig tüntesd fel a megpályázni kívánt pozíciót. Felhívjuk figyelmed, hogy az önéletrajz elküldésével hozzájárulsz a személyes adataid kezeléséhez a személyes adatok védelméről szóló hatályos jogszabályok értelmében: az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 rendelet (2016. április 27.) és az információs önrendelkezési jogról és az információsza­badságról szóló 2011. évi CXII. törvény.

Hogyan történik a
kiválasztási folyamat?

01

Szabad pozíciók
Megtalálta az álommunkát? Akkor csak kattintson a Jelentkezés-re és külddje el nekünk az önéletrajzát.

02

Várjon a visszajelzésünkre
Jelentkezése a HR-osztályunkra érkezik, ahol minden agyagot részletesen átnézünk, ezért kérjük adjon nekünk legalább 14 napot a válaszra.

03

Megbeszéljük a találkozót
Amint megvannak a megfelelő jelöltek, beizzítjuk a vonalat és telefonon értesítjük őket. Általában rögtön egyeztetünk egy személyes, vagy online találkozót.

04

Face to face találkozás
A találkozón jelen lesznek a kollégák a HR-osztályról, illetve az Ön (feltételezhető) felettese és néhány kollégája is. Készüljön kérdésekkel és nyugodtan érdeklődjön bármiről! Ráadásul megkóstolhatja a nagyon finom kávénkat is!

05

Üdvözlünk a csapatban
Amennyiben egyeznek az érdekeink, akkor kezdődhet is a jókedélyű közös munka.