Karrier
Sales Back Office Asszisztens
Összefoglalás
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
a „csomag átvevőhely” üzletkötői csapat munkájának támogatása
a teljes értékesítési folyamat átlátása, segítségnyújtás üzleti partnereinknek, a teljes adminisztrációs felhasználó rendszer kezelése
ügyféladatbázis (CRM) folyamatos frissítése, minőség-ellenőrzés elvégzése
szükség esetén kisebb fordítások végzése angol és/vagy szlovák/cseh nyelvről és egyeztetés a cseh anyavállalattal
együttműködés a társosztályokkal, különösen a csomagautomata és websales részlegekkel
döntésekhez adatok, táblázatok, statisztikák előkészítése
kommunikáció az üzleti partnerekkel
riportok és elemzések készítése a csoportvezető felé
Ha velünk dolgozol, az alábbiakra számíthatsz Tőlünk:
bérezés bruttó 340.000-380.000 Ft megállapodás szerint
próbaidő után nettó 12.500 Ft SZÉP-kártya juttatás és fizetett születésnapi szabadnap
munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon)
munkavégzés helye a cég székhelye 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. B2/11., sikeres próbaidő után heti 2 nap home office
irányadó munkaidő 8:00-16:20 között (20 perc ebédszünettel)
ingyenes céges buszjárat Újpest városkaputól és Göncz Árpád városközponttól vagy 104-es busszal könnyen megközelíthető
vidéki bejárás esetén utazástérítés
ingyenes parkolási lehetőség
jófej kollégák, szuper csapat és vezető
stabil, hosszú távú munkalehetőség egy rendkívül gyorsan fejlődő iparágban
nap folyamán önkiszolgáló konyhánkban bármikor felfrissítheted magad egy finom kávéval vagy teával és hetente általunk biztosított friss gyümölccsel
Te vagy akit keresünk, ha:
minimum középfokú végzettséged van és rendelkezel legalább 2 év adminisztrációban, háttértámogatásban vagy irodavezetésben szerzett tapasztalattal
erős excel tudással rendelkezel és jól kezeled az MS Office egyéb programjait is
szeretsz csapatban és emberekkel dolgozni
jól tudsz szóban és írásban egyaránt kommunikálni
kezdeményező vagy a problémamegoldásokban
angol középfokú aktív nyelvtudásod van, amely főleg írásban erős
pozitív életszemlélettel rendelkezel és szereted a változatos munkakört
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
ügyfélszolgálatban / értékesítésben szerzett tapasztalatod van a részleg jellegét tekintve
Munkavégzés helye:
Login Business Park, 1044 Budapest, Ezred u. 1–3.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, küldd el nekünk önéletrajzod a recruitment@packeta.hu e-mail címünkre, a tárgy mezőben pedig tüntesd fel a megpályázni kívánt pozíciót. Felhívjuk figyelmed, hogy az önéletrajz elküldésével hozzájárulsz a személyes adataid kezeléséhez a személyes adatok védelméről szóló hatályos jogszabályok értelmében: az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 rendelet (2016. április 27.) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.
Hogyan történik a
kiválasztási folyamat?
01
Szabad pozíciók
02
Várjon a visszajelzésünkre
03
Megbeszéljük a találkozót
04
Face to face találkozás
05